Mina Julklappar

♥ En Hvpolo jacka . Superfin ! Den är marinblå med en lite mörkare vit kant , och lite jusblått :)
Ett bar bruna Horselife ridbyxor . ett ord , MUMMA !
Svarta bakskydd till Lorden .
En brun nosgrimma , men tyvärr så gick den sönder 4 gången jag andvänder den :(
En ponny .... ;)
Ett brunt schabrak . ( jag köpte det till mig själv )
En brun lädergrimma !
♥täckbyxor.
Underkläder 
♥ en Shopping dag med mamma i luleå ! 
 

Det var mina julklappar , och jag är mer än nöjd ! :)
 
// Amandda

KOMMENTARER


En ponny? Nu vart man nyfiken ;).

2012-12-29 // 19:18:36

HARU FÅTT EN TILL PONNY?!?!?!?!? Håller med Sandra, nu vart man nyfiken!! :D ♥

2012-12-29 // 20:18:03

Vad för ponny??? :P ;)

2012-12-30 // 12:26:02
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: