4 tips till en bättre blogg

Kommentera mycket bloggar! Det är roligt och du får du också väldigt mycket extra klick på din blogg om du vill ha det.

Ha en åsikt. Det är inte farligt, tro mig! Jag har fått många bakslag och elaka kommentarer men även mycket feedback och stöttning från de flesta. Stå fast för det DU tror på och vad du vill - men tro inte att du kan mer än vad du egentligen kan.
Håll ett bra språk. Skriv inte svärord kolla till så texten ser okej ut innan du publicerar inlägget. Skriv inte så många slangord och håll en röd tråd genom hela inlägget så blir det lite intressantare att läsa.
Var trevlig. kanske den viktigaste punkten. Håll en bra "ton" och skriv inte hur mycket du hatar Ulrik i 4B (tillexempel) för då blir Ulrik bara ledsen. Hoppas ni förstår hur jag menar.
det var många som uppskattade mina tidigare tips så här kommer ett till.

Har du också några tips du vill dela med dig av? Kommentera så kommer det upp på bloggen!

somsagt, var glad :D
/emilia

KOMMENTARER


Jonna / tanneryttarna http://tanneryttarna.blogg.se/

Ännu flera bra tips, superbra tips verkligen! :D

2012-06-09 // 16:55:14
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: