Oktober 2011/Oktober 2012

Detta var ungefär exakt ett år sedan. 
Tiden går snabbt, för mig var detta nyss mig första klubbtävling med amira. Nu är anmälda till våran första loka tävling. och i helgen ska vi fightas mot alla de duktiga BRK-ekipagen i KM. Vilken resa. jag har kämpat, gråtit och varit lycklig på ett år. jag har trott på OSS. 
 
detta var då förra året. våran första LE och LD. fick fyra fel i båda, men ändå rätt bra rundor. 
åh gud, skäms nästan när jag ser dessa bilder.  tur att det bättre ut nu iallafall!
/emilia

KOMMENTARER


Tova - Ponnysmurfarnas.se ♥ http://www.ponnysmurfarnas.se

Jag tycker det ser superfint ut! :D

Svar: tack, men det var ju ett år sedan så jag hoppas att jag är lite bättre nu iallafall haha! ♥
None None

2012-10-24 // 19:42:34
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: