Tisdag

 
Är jättetrött, ville inte gå och lägga mig igår för att lasse inte mådde så bra.
Han har nog en liten förstoppning, så jag gav honom ananasjuice och masserade magen. Mamma ska köpa parafinolja åt honom idag. Men imorse åt han lite hö och litelite banan så det är ju bra. Han fäller den sista pälsen nu....
 
Idag har jag ridning iallafall. Antingen så har vi hoppning eller ordentlig dressyr. Vi får se vad cecilia har bestämt sig för :p
Vill såklart rida amira eftersom att jag ska tävla henne på söndag men jag vet inte om jag kommer få henne. Annars vet jag inte vem jag vill rida, typ harry?
 
åh bebis ♥♥
/emilia

KOMMENTARER


Hannah och Vendela - Hästblogg ♡ http://bpoonysar.blogg.se/

hej jätte fin blogg! ;)

2012-10-23 // 10:56:46
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: