Då är det slut med detta lov då..

Har inte haft en enda sovmorgon.. Detta lov har gått såhäääär mycket förfort. Igår har ja umgåtts med Mimmi som även spenderade natten här. Pysslade även med Pavvsen♥. Nu är det en ny dag, Har släppt ut kaninerna i rasthagen, solen skiner, ridsuget sitter i som bara den, och jag vill ha sommarlov. Dagen kommer bjuda på långprommis med Pavvsen och sen är det bara att göra dagen till det jag vill. Låter som en halvtrist söndag om man inte räknar med stallet, haha. Nej, nu ska jag ta tag i dagen, hatar att inte göra någonting när klockan redan passerat halvelva på förmiddagen.
En bild från i höstas på mig å fina ridskoleponnyn Pessoa.
 

KOMMENTARER


Tova ~ TOVAEIVINSON.SE http://www.tovaeivinson.se

Själv börjar jag på tisdag, hihi - det är rätt nice! ;)

2013-04-07 // 16:05:22
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: