new in

fick 2 stycken Johnwhitaker-ridbyxor av min faster i förrgår, i marinblått och brunt. gissa lyckan? :D
ska sälja mina nuvarande marinblåa och bruna samt mycket mer saker på köp/byt/sälj-dagen på BRK som är snart. Har massa saker som bara dammar hemma så det är ju lika bra att sälja dom för billig summa. 
 
Har ridit i dom en gång men är väldigt nöjd än så länge. Många tycker att dom är halkiga att rida i men för mig är det inte så. jag bryr mig inte om ridbyxorna är oskodda, knäskodda eller helskodda, vet inte varför men jag rider inte annorlunda i ett par knäskodda mot för vad jag gör i helskodda om ni förstår hur jag menar.
otroligt dålig bild då jag gjorde ett collage snabbt på internet. haha ni får ha överseende!
/emilia

KOMMENTARER


Vad har du för strl på dom bruna och vad är de för pris? :)

2013-04-18 // 20:34:30
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: