Stressig dag..

Har hunnit med att rida Chippy, vara på möte, fixat Pavve. Varför skulle dom ställa fram klockan just i förrgår natt? Hade dom inte gjort det hade jag fått vänta en timme på bussen istället för att missa den, haha. Eftersom jag vart sjuk har jag inte känt mig helt hundra idag.. Har nog mest pratat på och flytit med dagen. Passet på Chippy har gått super! Trots nästan en veckas vila.. Han suger verkligen efter bettet nu och söker stöd i det. Helt kär i ponnyn. Dock var inte ryttaren med på noterna idag, han fick gå lite fritt och sträcka på sig :). Kände verkligen ingen ork alls, men det var hur kul som helst att komma upp på hästryggen, och vem tackar nej till en ridtur på fina Chippen?♥ Inte då jag i alla fall, han är så fiiin. Sen har det varit uss-möte i ca två timmar, och sen har jag pysslat å fixat hos finaste Pavvan♥. Nu sitter jag här för att jag nyss missade bussen till Johanna, så jag får ta nästa.. Kommer nog bli en helt awesome kväll! Imorgon ska jag rida Chippy i ridhuset igen, kommer bli såå skoj! Nu får ni lire hagbilder jag fotade hos Jeanette idag :).
 Harry 
 Chippy
Mini
 
Alla tre hagkompisar, visst är dom söta!♥ Vill ni veta en cool grej? Minis pappa är Tornesch, hur coolt är inte det!? Ni vet storhopparen som Malin Baryard har. Det syns hur mycket som helst på Minis utseende. :D
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: