Två superskojiga uteritter!

Som ni märker så har jag inte skrivit något inlägg alls, men Amanda har ju verkligen gjort ett toppenjobb med att uppdaterat er!♥ Som ni också märker så har jag och Emilia inte uppdaterat så bra.. Och vi båda har ju olika anledningar till det. Jag är ute på PRAO hela dagarna långa och sen går resten av mina timmar åt till annat. Och Emilia får komma tillbaka när hon känner för det♥. Hur som helst så har jag haft timmarna efter PRAOEN varit superskojsiga! I Måndags for jag och red Chippy, åh han är så fin! I Tisdags red jag ut på byn med Pavve med Annlo på Scally som sällskap, Pavve blir alltid så taggad när man är flera som rider ut, haha. Men det är såååå kul, pigg, stark och superglad hästis! I går red jag ut på Pluto i skogen barbacka med Cecilia och Harry. Huuuuur kul som helst var det! Pigga och glada ponnyer. Lillplutten kröp ur skinnet och busade till det, hihi. Men det var såå kul♥ Den ritten ska göras om många flera gånger! 

Tyvärr blir det ett bildlöst inlägg då min dator har alldeles för segt internet för att ladda upp en bild, hehe.
 

/Eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: