För i morgon är det fredag

Fyy så tråkigt och deprimerande väder.. I Tisdags vart jag såå lycklig för att det var snö ute och jag kunde äntligen fara ut med plutti å rida, ta fram skotern ådee, så kom onsdagen och bjöd på regn lite sådär överaskande. Det är så grått och trist och man blir inte motiverad till någonting, vilket ni säkert märker i min tråkiga bloggning. Men håller faktiskt på att klura på ett och annat åsiktisinlägg såå! Jaja, dagen har bjudit på skola, luciarep, vara en kort sväng med Mimmi. Så fort jag kom hem så däckade jag framför datorn, är verkligen svintrött idag och har knappt haft ork till någonting, egentligen borde jag plugga, men orkar verkligen inte.. Ska slå på ett avsnitt av julkalendern och sen sova, låter helt underbart i mina öron. 
Åh hittade ett gammalt collage jag gjort på nuttiis, såå fult men han är verkligen världens sötaste.
 
/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: