hej

förlåt för min urkassa bloggning , men jag känner att jag behöver prioritera skolan och hästarna före bloggen , tyvärr...Mår inte sådär superbra häller.  
 
Men ja ? vad har hänt idag ? skola , plugg och ponnyer. Benji fick sig ett rejält pass på banan , och lorden massa mys . Har ca 5 prov 2 veckor frammåt ,så jag har ganska mycket att stå i ;) måste även stada mitt rum . 
 
Men nu fick jag lite tid till att sätta mig och blogga ,och kolla ppå lite kläder  ( klickade hem lite saker till mig från gina , kommer på bloggen snart :)
Kan visa en mysig billd som jag tagit när jag inte har bloggat !
 
Han är inte riktigt som alla andra min ponny.♥
/ Amanda

KOMMENTARER


Hej, jättefin blogg du har! Fina bilder & bra inlägg:)
Kika gärna in på min häst & modeblogg www.juliaroz.myshowroom.se & om det är något du undrar eller vill fråga så är det bara att kommentera!
Ha en bra dag, kram!

2013-01-25 // 08:56:25

Hej! jätte fin blogg! :D

2013-01-25 // 14:43:32
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: