Hej på dig söndag!

I går kom jag hem ifrån Jokkmokk. Där har jag spenderat hela veckan med en fin vän Amanda! Och ni hittar hennes blogg som hon delar med Wilma HÄR. Har körit skoter, sett massa filmer+serier och tagit det lungt. Har faktiskt sett HELA sesong 1,2,3 av bästa Vampire Diaries under bara fyra dagar. Somsagt, igår kom jag äntligen hem och for på direkten till stallet! Klart man känner sig extra väkommen när lill:Mojjen gnäggar när han ser en♥. For ut på en tur i skogen med Pavve, som var välldigt glad i hatten hihi.
Idag då? På ett tag blir det att promenera ner till stallet och rida två förmodligen riktiga piggeliner! Men innan det ska jag fixa en smarrig frukost!  
 
/Eveline
 
 

KOMMENTARER


Låter som en härlig vecka, hoppas du får en bra dag! :)

2013-03-03 // 10:10:03
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: