I don't care, i love it!

Kände för rubriken då låten spelades på radion i bilen nyss ;). Hur som helst.. Efter denna vecka är jag helt slut. Direkt efter skolan for jag till stallet och red Pavve! Josefin var med och fick också rida litegran, tur han är världens snällaste då♥. Kändes underbart att komma upp på hästryggen igen efter att haft en hästfri vecka! Imorgon blir det ännu mera häst, miniklubb på ridskolan hela dagen imorgon! Kameran är på laddning och de blir massvis med bilder på Hanna och Pluto imorgon som startar två klasser, heja heja! ♥ Själv startar jag också en klass med Pluto imorgon, vilket är hoppningen (40 cm)! Målet är att nolla, men annars att komma runt med en otittig och fokuserad ponny eftersom han kan ha lite latjolajban nu när han börjat fälla päls, och när han fäller så är det inte hans bästa period om man säger så. Nej men jag hoppas på det bästa och att det går bra! :)
Nu mina vänner ska jag dyka ner i tv:seriernas värld och slå på pll, med jordgubbar & bonaqua päron vilket låter toppen i mina öron!
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: