If you love somebody Better tell them while they're here 'cause They may just run away from you

Hejsan bloggisen! Igår red jag två riktigt fina och pigga hästar, haha! Först red jag ut på Prinsen med Mariell på Chippy och Vanja på Cian, ganska kul att Prinsen har två helt olika sidor i ridhuset och ute, haha! Sen red jag ett dressyrpass på Scally som gick över förväntan! Gjorde massa ökningar och lösgörande, han var verkligen jättefiiin, orkar inte skriva nå mer om ridpassen så ni får lite bilder att kika på! Avslutade i alla fall kvällen med bästie och en uppstigning klockan halvfem på morgonen, mehheheh.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Han var verkligen jättefin och tog i hop sig och trampade på superbra så länge jag red rätt! Fina hestis♥
 

KOMMENTARER


Lovisa

Aw min fina kille ♥
Förresten hörde om björnen Annlo mötte, haha nu är det inte så kul att rida i skogen längre hehe...

Svar: Ni e så fina <3 Kom till stallet så far vi ut och busar någon, fast inte i skogen haha! :D
None None

2013-05-05 // 18:39:09
Ida Lindholm

vilka vackra bilder på hästen! nu blev jag ju ridsugen o.o

2013-05-07 // 16:09:11
Stolpi

Vilka fina bilder och jättefin häst! Vad är det för en ras? <3

Svar: En varmblodstravare! :)
None None

2013-05-07 // 20:26:05
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: