känns som 122345878 år sen sist typ..

Måste tyvärr ursäkta för mitt URUSLA bloggande. April har verkligen vairt en stressig månad.. Långa dagar och lite sömn. Har varit och ridit massor och kännde verkligen att orken tog slut så fort jag satte mig ner när jag väl var hemma. Haft massa up and downs och inte haft någon ork.. Kännt att jag varit tvungen att prioritera annat än bloggen. Men nu börjar jag landa igen och ha ording på allt, känner mig taggad gånger 1000 till massor.. Men kan inte prioritera bloggen, blogga ska jag.. Men vill inte ha det som ett måste. När motivationen är nere får jag ta det lungt och ladda nya krafter, ja ni fattar. Nu har jag dragit på mig en jäkla förkyldning också som inte verkar släppa, men jag ska banne mig vara frisk, för i helgen har jag massa skojsiga planer som inte en förkyldning kan förstöra! Kommer fler inlägg, dock tidinställda.. Tror jag spricker så de kliar i fingrarna att bloggaaa! 
Vet att jag är för heeeeeet med oborstat hår och hjälmfrilla, peace!
 
 

KOMMENTARER


Ida Lindholm

hehe cool bild :D

2013-05-07 // 16:10:22
Oliva

Haha så snygg!

2013-05-09 // 10:13:26
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: