JAG ÄR INTE DÖD

Efter en låååååång paus från bloggandet är jag tillbaka! Kändes som jag behövde en paus från allt, vila och bara ta det lugnt. Bloggandet blev ett stressmoment isället för att det var kul , och jag älskar verkligen att blogga, att skriva och få respons på det jag gör. Nu känns de som att ALL motivation är p topp både i häst och bloggväg.
 
Igår kom jag hem från en underbar vecka i Turkiet, därimot var jag sjuk de 3 sista dagarna och troligtvis så vart jag matförgiftad så mår intee 100% bra nu häller. Men det vart massa shopping och mys, exakt vad jag behövde!
 
Och sedan har det hänt en ganska stor sak men det kommer jag inte berätta för er än, eller det är igentligen  2 stora saker ;) Men mer om det senare......
 
Kommer mer uppd senare då jag ska rida, och även kommer det nog bilder!
 
 
BRB !
 
 
/ Amanda
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: