Bal & skolavslutningsklänningar

Hemma och är sjuk.. Magsjuka. Mysigt värre.. Kollar i alla fall runt på klänningar till balen och skolavslutningen och har hittat två superduperfina till ett jättebra pris!! Känner att det börjar bli dax att beställa hem nu, innan hela Svergie ska börja yra samtidigt efter avslutnigskläder och alla tar slut. ;) Det ända jag bävar för är vad jag ska ha för skor? Jag kan helt ärligt säga att jag verkligen inte kan gå i klackar, det ser ut som att det är sementklumpar jag försöker dra mig fram med, haha. 
 
Annars har jag Pavve idag, så ska mocka och fixa maten och pussa på honom lite, känner mig redan helt slut. Måste också rasta vovven vi har på besök här i några dagar. Min bror fyller också år idag, tänkte göra en tårta men är ju ingen idé att göra en tårta som gör alla andra sjuka. Nåja, that´s life, just stand with it. Ska försöka få i mig något och se på greys anatomy. Ha en grym måndag!♥
Ni får en sommarbild på bästa Pavvan!♥
 
/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: