Don't get to close, it's dark inside

Hej på er! Jag har lyst med min frånvaro i några dagar.. Jag spenderade i alla fall alla hjärtans dag med bästis och hästarna, standard. Idag har jag varit i stallet hela dagen, fixade till Pavve och Tjena Mannen. For sen på en skrittrunda med Pavve och red dressyr med Tjena Mannen. Gick superbra med båda två! Tjena Mannen har börjat släppa så otroligt mycket, alla poletter börjar falla på plats, han har blivit galet fin och samarbetsvillig, fina ponny♥. Har alleles nyss kommit ut från en varm och skön dusch, mitt hår har fått sig en rejäl kur, och nu sitter jag med anisktsmask och vinduvor, galet skönt efter en vecka när man kännt sig ful och äcklig haha. Gör alltid det när jag varit sjuk och suttit still och varit inne mycket och kännt mig instägd, haha. Ska slå på greys anatomy och lär väll vara fast i det i några timmar, älskar att bara stänga av allt utifrån och bli helt inne i någon bra serie eler film. Hoppas ni haft en bra lördag! Förlåt för mina orelaterade hästinlägg...
 
/eveline
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: