just take another shot.

Det här känns som en bra dag, jag känner mig bra. Hej glada Eveline, det var länge sen! Nej, men något sånt..
Hur mår ni? Jag är hemma från skolan pga att jag har ont i huvudet och mår illa, hoppas det inte är någon magsjuka på gång, för det har jag inte tid med. Har alldeles nyss kommit hem från en prommis på byn, eller ska jag kalla det "skattjakt"? Nämligen så trodde jag att Tjena Mannen bara tappade benreflexerna igår, men hittade även en sko och en snösula på köpet, jahapp. Annars var det riktigt skönt att få komma ut och få frisk luft, och man blir så otroligt glad när solen lyser!♥ Nu ska jag se klart ett avsnitt av greys anatomy och sen ska jag plugga. 
Ha en fortsatt bra dag alla, så ska jag försöka komma på något bra att skriva om till er.
 
/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: