Torsdag

Halloj! Hemkommen från skolan sen en stund tillbaka. Långdag, med prov kändes jobbigt, haha. Idag har jag inget planerat, och inget plugg så jag ska vara hemma och ta det lite lugnt för en gångs skull!
 
Igår hoppade jag, som vanligt. Hade Pessoa och vi hoppade en linje på medellinjen med
2 studshinder-ett galoppsprång-oxer-galoppsprång-två studs. Det flöt på bra och jag är nöjd över både honom och mig själv, haha.
 
I tisdags hade vi teori och efter det red jag Cecci barbacka i nya ridhuset. Hon kändes lite spänd, men försökte jobba igenom henne och hon släppte mot slutet. Jag har även Cecci hela helgen, så ska försöka få lite finare bilder på henne istället för mobilbilder, hehe.
 Ber om ursäkt för kvalitén, men den är tagen från en film. Fina Pessoa♥
 
/Charlotta
 

KOMMENTARER


Melinda Silverplats http://msilverplats.blogg.se

Ni är så fina tillsammans :)

2014-02-07 // 21:33:42
Maria Rocklin

Superfint! :)

2014-02-08 // 02:05:33
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: