Vilken dag

Denna dag har varit otroligt kaos, känns det som i alla fall. Tänker inte gå in på detalj, men denna dag vill jag slänga i sopkorgen och har varit riiiktigt arg, om man kunde mördat folk med en blick när man är nog arg så skulle nog varenda människa jag pratat med varit döda, skämt åsido mehehe. 
 
Efter skolan for jag och Mimmi hem till mig, och sen for vi till stallet. Fixade allt åt Pavve, sen borstade jag honom bland och myste med honom, läänge. For sedan ut på en mysig skrittrunda på byn med honom, en glad hästis♥. 
Sedan borstade jag och pysslade jag med Tjena Mannen och sen for jag sedan ut barbacka på byn. Jädrans vilket pigg ponny! Trippade fram och huvudet på skaft hela tiden, ville fram, fram, fram och drog verkligen i galoppen. Shiiit vad han var stark, men det var galet roligt. Försökte jobba honom i början av passet, men han gick inte alls med på det, dock var han så gryymt fin i slutet, slappande av och arbetade på riktigt bra, frustade och hade sig efter att fått göra sig av med lite energi♥. Dessa hästar räddade verkligen min dag. Pigga, myssjuka och riktigt glada!♥ Finns ingen bättre medicin än hästar.
Ni får en söt bild på Mimmi & Guiness till vänster, och jag och Happy till höger. Herregud vad roligt vi hade med dessa roliga ponnyer!♥
 
/eveline

KOMMENTARER


Mimmi

Helt sjukt hur mycket jag saknar våra roliga uteritter med dessa ponnyer!

2014-02-04 // 19:09:38
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: