HEMMA

Nu är jag hemma från Stockholm, det gick riktigt bra! Och jag har inte varit så här frisk på väääldigt länge, peppar peppar..
 
Annars har vi förutom varit på sjukhuset vart vi spenderade minst tid, varit väldigt mycket på stan. Shoppat lite fina och frächa kläder, suttit på mysiga fik och varit på bio! På bion såg jag "The wolf of walstreet" och det är nog den sämsta biofilmen jag sett faktiskt, den ser bättre ut på omslaget än vad den i själva verkert är, sen var inte biosalongen någon hit, och det låg popcorn osv på golvet.. Så bion på sergels ligger verkligen inte på plus.
 
Har även sett lite kändisar här och var, och gått runt lite överallt på alla möjliga ställen/köpcentrum! Har även hinnit dra på mig nackspärr, men också gjort bort lite plugg på flygresan dit och hem! Hadeee nice mina vänner!♥
 
 /eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: