Myslördag

Hej på er! I går kom som sagt Mimmi & Angelcia till mig, kan inte påstå att jag gjorde särskilt mycket under kvällen då jag var jättetrött efter veckan som gått och somnade, hehe. Aja, idag for vi till hööks och jag fick hem mig några saker som jag kan visa er senare! Fick bland annat hem en graman, som vi sedan testade på Tjena Mannen. 
 
Efter hööks for jag och Mimmi direkt till stallet och fixade till Pavve och Tjena Mannen, sen for jag ut på en skrittrunda med Pavve i ca 25 minuter och det var en jädrans pigg och busig gammelgubbe, hihi♥. Sen testade jag och Mimmi gramanen på Tjena Mannen och red runt lite i skritt och trav. Först förtod han inte riktigt, men sen fick jag responsen precis som jag ville ha och han förstod precis hur han skulle göra, man kände verkligen att det hjälpte honom extremt mycket att arbeta rätt då han arbetade på ruskigt bra med ryggen och bakbenen, och var en aning trött efteråt. Så med lite finslipning på grunderna och få honom att bygga upp sig och få honom stadig kommer dethär bli kanon, finaste Tjena Mannen♥. 
 
Nu ska jag ha myskväll med två underbara brudar och se på film, så ni får ha det göttans!
Föresten är det ingen som håller med mig om att det är galet snyggt med läppförstoring? Funderar skarpt på att skaffa det! :) 
dööör
 
/eveline
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: