Presentation - Emilia

Emilia Samuelsson var namnet somsagt, 15 år gammal och bosatt i Boden. Glad, sprallig och rätt lättroad tjej som har ett stort intresse för hästar och ridning. 
 
Jag har tidigare tävlat lokalt med ett D-ponny sto vid namn Ronja Amira som var en ridskoleponny, men som åkte till sitt nya hem 2/6 2013. Tillsammans tävlade vi upp till LC+5 och fick lite placeringar tillsammans. Vi hann dock bara komma igång med tävlandet innan allt var slut...
Jag och amira, blandade bilder 2011-2013. 
 
Sedan fick jag en foderponny som heter Safir som jag hade från augusti-november 2013. Han är en valack född 2000 och är en c-ponny, som inte hade gjort något i sitt liv men med en otrolig kapacitet! Dock har han mycket fullblod i sig och han hade inte så bra nerver. I mitten av november lämnade vi tillbaka honom av olika skäl och nu står han där han alltid har stått, brevid amandas hus i rasmyran. Jag rider honom fortfarande ibland!
Safir
 
För tillfället letar jag häst och rider just nu ridskolehäst. Hästen jag "satsar" på nu heter Vampiro och är en D-ponny född 2002. har inte ridit honom så länge men vi har startat en klubbtävling och en duellhoppning tillsammans. Under 2014 hoppas vi på att kunna få tävla lite mer, tror dock inte att vi kommer tävla lokalt då jag kommer få en egen ponny under året förhoppningsvis. 
fina vampiro. Hoppbilden är nästan ett år gammal dock, första gången jag hoppade honom. lite skillnad nu kan man säga!
 

ja detta är väl typ det man behöver veta om mig. Har ni några frågor är det bara att fråga dom!
/emilia
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: