Stalldag

Hejhej! Idag vaknade jag och Melinda hos mig, och for senare till stallet för att rida. Jag började med att rida Di Dah lite, barbacka, medans Melinda red Bizca. Jag jobbade lite med att få Di Dah lösgjord och tränade galoppfattningar (vilket gick sådär, haha). Sen bytte vi, så jag fick sitta upp på Bizca och rejsa av henne lite. Det känns att det var ett tag sen som hon fick jobbas ordentligt, för hon var väldigt stel, och jättepigg..
 
Sen gick jag även på en liten promenad med Mecken, som är Melindas systers 22-åriga varmblodsvalack. Han var jätteglad och tyckte att allt var jättespännande, haha. Han rids inget då han har lite ont i ryggen ibland, så han var glad att få komma ut lite!
 
 Funkar tyvärr inte att ladda upp bilder då mitt internet är väldigt segt för tillfället.
 
/charlotta
 

KOMMENTARER


Anonym

Vad är det bästa ni har gjort på hästryggen? typ det roligaste

2014-01-12 // 18:41:12
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: