Tisdag

Halloj!
Amanda ligger lite lågt med bloggningen nu ett tag skulle jag tro, då hon har varit med om en liten olycka, men mer får hon skriva själv! Jag tycker iallafall att ni ska be henne krya på sig i en kommentar så hon blir glad, eller hur?!

Idag är det Tisdag iallafall, och jag går lång skoldag idag. Men jag får tänka att det bara är ett litet tag kvar nu, brukar funka. Ska bli så sjukt skönt att slippa grundskolan och växa upp lite på något sätt. 
 
Idag har jag ridning också, vill såklart rida vampiro och tror också att jag kommer få göra det. Hoppas vi kan göra något roligt ikväll! 
 
imorgon är det hoppning också, hoppar ju varje vecka denna termin så det är ju superkul och jag tror att jag kommer lära mig väldigt mycket också. Gäller att träna mycket nu inför pay and Jumpen i slutet av februari! 
Superdålig instagrambild från när jag hoppade safir i skogen i förrgår. Han har ju kapacitet iallafall...
 
/emilia
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: