Visste ni att..

• ..Uriel är imp. från Danmark?
 
• ..jag har ridit i lite mindre än 7 år? (känns dock som mycket mer)
 
..jag har försökt lära Uriel puss ett tag, och nu kan hon det nästan helt?

• ..när Uriel kom till brk så var hon jättestressig, tittig och vävde i boxen, men är jättemycket lugnare nu?
 
• ..det högsta vi har hoppat tillsammans är 95cm?
 
• ..jag har varit väldigt hopprädd förut, men nu är det i princip borta?
 
• ..Uriel är väldigt kittlig under magen, så när man borstar där så blir hon oftast irriterad, haha..
 
Men trots att hon är en suris, gör som hon vill ibland, hoppar kråkhopp ibland, springer iväg utan anledning ibland osv.. Så är hon ändå världens bästa, och jag vet inte vad jag skulle göra utan min älskade mupp-ponny
 
 haha inte den allra vackraste bilden jag har, men bjuder på den bara för att det är ett år sedan den togs.. ♥
 
/charlotta

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: