When everything's meant to be broken

Söndag.. en dag blandad med ångest inför den kommande veckan, dagen innan att man får ta nya tag och chanser, en dag med plugg, en dag full med tankar.. Am i right?
 
Började dagen med att fara till stallet med Mimmi. Mockade och fixade åt Pavve, och sen borstade, pysslade jag och flätade på honom länge. For sedan ut på en skrittrunda i skogen, kvaliétstid♥. Sen hjälpte jag Mimmi med Tjena Mannen, och jag måste verkligen säga att det inte är någon lätt ponny, även om han är godhjärtad och snäll. Men tamejtusan på att den ponnyn inte gör mer än vad han behöver, han testar verkligen vart han har sin ryttare och vart gränserna går. Och jag är verkligen så sjukt stolt över Mimmi som verkligen inte gav sig idag, dom var verkligen bäst! Även om det ligger mycket, mycket jobb framöver så ska dom bli grymma. För när den ponnyn vill och kan finns det garanterat inget som stoppar honom, och garanterat inte dom. 
BÄST
 
/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: