Skellefteå

Halloj! Jag är verkligen helt slut efter helgens tävlingar i Skellefteå. Jag och Emilia följde med Amanda för att agera hästskötare till henne och Cornelia. Även Eveline tävlade somsagt på Chili och det gick superbra för alla Bodenekipage! Dom ska få utvärdera själva så ska inte säga för mycket, hehe!
 
Har iallafall varit roligaste helgen på väldigt länge! Åt gomiddag igårkväll och for sedan och virrade runt i stan ett tag på jakt efter en affär, haha. Idag var jag jättetrött och hade ont i magen och i mitt finger (klämde mig igår så fingret är svullet och har ett stort sår..) men var lika kul ändå!
 
Nu ska jag sova för jag är verkligen dödstrött! Imorgon är det nationella prov i svenska som gäller för min del, så hoppas på det bästa..
 
Blir ett bildlöst inlägg eftersom att internet inte vill sammarbeta för tillfället..
 
/Charlotta

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: