Tävlingsresultat 1/3

I lördags tävlade jag faktiskt, och jag tävlade på ridskolans häst Banjo! Väldigt spontant men otroligt roligt och jag är väldigt nöjd över dagen.
 
LD - 0 fel
Han tyckte att det var riktigt roligt att tävla, minst sagt! Han var väldigt pigg och stark men hoppade bra tycker jag, lite långt innan på vissa hinder men ändå OK, för att vara 3dje gången jag rider honom! 0 fel och rosett fick jag, eftersom det var en Clearround.
 
LD+5 - 0+0 och Seger
Efteranmälde mig till en till klass när det hade gått så bra i första, och här var han mycket finare! Han var inte alls lika stark nu men var fortfarande pigg. Mycket bättre känsla i denna klassen och nollade även den grundomgången!
Eftersom det var lagomgång så var det omhoppning efter alla kategoriers grundomgång, så vi fick vänta rätt länge innan omhoppningen. Det gjorde honom ingenting utan han var pigg och fin ändå! Red inte för seger i omhoppningen men han vinner rätt mycket på sin galopp - så vi vann hela klassen! Vilken ponny alltså. 
Amanda filmade fel håll i grunomgången så den kan jag inte tyvärr, men här är omhoppningen iallafall!
 
Fina, fina banjo som ställde upp så otroligt mycket!
 
/emilia
 
 

KOMMENTARER


Nya Hoppkompisen kanske??
Grattis, ni var jätteduktiga, och jag är jättestolt över er bägge två!

Svar: Vi får väl se! :D tack så jättemycket!
None None

2014-03-03 // 14:57:26
e m i l i a l a r s s o n http://laarssonemilia.blogg.se

Så roligt, grattis!

Svar: Tack detsamma! <3
None None

2014-03-03 // 16:57:42

Du var jätteduktig, grattis :)

2014-03-03 // 22:24:25
Johanna Wisten

Så jävla duktiga ni var, så sjukt kul att lyfta fram ridskolehästarnaaa! Du red han jävligt bra btw :*

2014-03-04 // 09:50:10
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: