Arg på mig själv..

Ååh jag blir så arg på mig själv när jag tar åt mig så mycket om vad folk säger och tycker och massa blablabla.. Ger de chanser igen. Och sen blir sviken. Vill bara lägga mig ner och dö.. Hatar att jag så lätt ska förlåta människor.. Men 2013 SKA bli ett bra år. Ska sluta ta åt mig, inte bry mig om vad folk tycker och tänker. Ska stå upp för mig själv, och ha skinn på näsan. Slut på tramset med att låta människor traska in i mitt liv för trampa över mig, nee kör på den andra stilen jag.. Ha skinn på nästan och stå upp för dig själv! Tycker verkligen det är jätteviktigt, så nu kör vi 2013, bli ett toppenår!
Men det är tur jag har världens bästa vänner som alltid finns där och gör en glad! ♥
 
 
/eveline

KOMMENTARER


Tilda

Kom ihåg att du bara kan ringa om du vill de, finns här Evviiiiis ♥

Svar: <3
None None

2012-12-20 // 21:19:49
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: