Depp..

Blir inget mer bloggande av vissa anledningar... En av dom är att ja läs..
 
(obesrvera att detta var länge sen)
Denna ponny gav mig ett så enormt självförtorende när jag verkligen var på botten i min ridning. Shit så mycket han lärde mig. Molstabergs High Power, en ponny som tagit mång ryttare till toppen idag! Vill tacka han för alla gånger han ens stått ut med mig på ryggen och lärt mig mer och mer. Minns så väl första gången jag skulle debutera mni första hopptävling i en LD (60 cm CR). Jag åkte runt och ponnyn hoppade, han gav verkligen mig ett förtroende att jag KAN! Men.. I sommras drabbades HP av fång, och har lidit nog, tyvär. Det är det bästa beslutet för honom. Och han har haft många människor som brytt sig om honom. Kommer sakna honom. Världens finaste High Power♥♥♥
 
Ni får en bild på detta otroligt fina ekipage, Marie och HP! Så himla fina och duktiga dom varit ihop.. Styrkekramar♥
 
/eveline

KOMMENTARER


Marie - lulearyttare http://lulearyttare.blogg.se

Det är det bästa för honom... Vi måste tänka framåt, tiden läker såren ♥
Han kommer alltid vara världens finaste ponny, alla kommer att sakna honom..
Tack ♥

Svar: <3
None None

2012-12-18 // 23:45:38
Celise

Kraaam ♥♥♥

Svar: <3
None None

2012-12-19 // 11:51:45
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: