Har jag fått EN TILL ponny ?!?!?

hehe ,neeeeeej  ...
 
 
Men något jag har totalt glömmt att berätta det , men Benji är min bäbis nu !
Jag älskar han så himmla mycket så det går inte att  beskriva .. Han har hela livet frammför fsig och allt ! Gud va kul vi kommer ha .. MEn det är synd att han är c-ponny .. Men den dagen den sorgen , han är ju inte slutmätt än ;)
 
Och nu undrar säkert många varför ag köper en outbildad 6 årng som nästan bara har stått i en hage hela livet , och som varit i svergie ca 1,5 år .. Jo , han har ett hjärta av guld ... Och det räcker låååångt !
 
Han är värkligen värd sin vikt i guld ♥
   
 
kommer en före och efter bild på han någon dag ...säger jag bara ... ;)
 
// Amanda

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: