Presentasion - Eveline

Eveline heter då jag. Bor i norr i en stad som heter Luleå (eller ja, bor ju närmare Boden än stan) . Mitt stora intresse är då hästar och dom kommer i ett presentationsinlägg snart förmodligen.

Jag rider på en ridklubb som heter Bodens ridklubb (BRK). Vi har en grym styrelse i ungdomsektionen som gör allt för att hålla stämningen i stallet på topp! Och inte nog med det så har vi världens finaste ridskoleponnyer/hästar.

Jag rider ca 4-5 dagar i veckan. Då rider jag på min medryttarhäst Pav Best och på ridlektionen som är en gång i veckan då, där självklara favoriten är PLUTO !

Själv har jag också ett stort intresse för kaniner. För tillfället har jag två men väntar på min tredje. Dom lär också komma upp i ett inlägg inom snart.

Om ni vill läsa mer om mig och mitt liv, min vardag osv, föreslår jag att ni läser MIN och EMILIAS blogg! :-D








KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: