Dag 4 - Hur mitt hästintresse började

Dag 4 - Hur mitt hästintresse började
 
Ja. mamma red ju när hon var liten, och jag kan säga att jag fick mitt intresse därifrån. sen när mamma hade varit med mig i stallet några gånger bestämmde hon sig för att börja igen! det har verkligen gjort jättemycket för mig, för om min mamma inte hade börjat rida hade jag inte haft det så bra nu. i love you mom.
 
första hästen jag började rida:
Skäcken. sötaste ponnyn på jorden. tyvärr så lever han inte längre :(
 
under den perioden så red jag dunet också såklart, älskade dunis. 
dunet bor nu i skellefteå hos en ny ryttare. 
 
under samma period så red jag även Love! love var ingen ridskoleponny, hon hade gått SM och sånt i dressyr tidigare i livet. när jag red henne var hon runt 20 år, och jag slutade rida henne sen eftersom att hon avlivades. jag kommer alltid älska dig love, sov gott. 
 
Sen så började jag rida KOTTEN. antar ni alla vet vem han är? han är också såld, och jag saknar honom mera för varje dag. 
 
när jag började rida honom:
 
innan han såldes:
samma kotten, samma jag.
 
under samma period började jag även rida amira. min underbaraste prinsessa.
 
från detta: 
 
till detta:
våran första lokala tävling, utesluten på sista hindret i grundomgången i LD+5 och endast ett stopp i LC. 
 
 
bra förtroende till varandra.
 
och massa mer! hon är den underbaraste ponnyn som jag känner just nu, jag är så glad över att jag fick träffa henne. 
 
och nu har jag ju även börjat rida Elina Lundströms ponnysar, dixie boy och armani.
sötdixie!
 
 
detta blev ett ganska långt inlägg, men antar att det var ganska intressant?
 
undrar ni något annat så är det bara att fråga!
/emilia
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: