Gårdagens ridpass!

Gårdagens pass blev på en finfin fuxdam, Chira såklart. I början välldigt seg och ville inte gå fram för mina skänklar. Försökte göra ökningaroch få henne med mig. Inget funkade, men sen när jag väl visade vart skåpet skulle stå, DÅ blev hon sjukligt fin! Lyssnade bra på frammåt som stopp. Hoppade ett kryss på ca 60, men försök av bra snäva svängar, vilket gick så där då hon gärna blir tung och lägger sig i bettet när hon blir småstark. I slutet blev hon i alla fall JÄTTEFIN och lossade riktigt riktigt bra och trampade på under sig. Anmälde mig även till decemberklubbisen om en och en halv vecka till LD och LC, hoppas såklart på att få hoppa Chira! Blir även LE med min lilla ponnyplutt! 
 
Snart kommer även utvärdering från denna tävling! Håll utkik..
 

/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: