TJA TJA BLOGGEN

IDag är det Tävlig ! Jag och lorden ska hppa LD -LC  och LC med bengt . Emilia ska hoppa LDn med Bengt idag  ;) Det kommer att gå skitbra ♥ 
 
Jag är inte alls närvös , inte minsta lilla . Men jag är ju som jag är ...Jag och Emilia hoppas på bilder , pappa kommer filma så vi kommer ju kanske få se dom iaf . Men ju ska vi gå upp och fixa frulle , och sedan fara till BRK . 
 
 
Emilia hälsar Babylon 
Min lillasyster och hennes ponny Yoghurt :) Vet inte varför jag tog dem men den var så passande till Tävling tyckte jag ..

 
//  amanda & Emyyl 
 
 

KOMMENTARER


Hon har väl tävlat på Luleå Ryttarförening? Min kompis lillasyster blev typ kär i den ponnyn! :D

Svar: jo, hon vann en klass också ! <3
None None

2012-11-04 // 13:01:39
Anonym

Sv. Tänkte väl det, kände ingen ponnyn så himla mycket, kul att hon vann! <3

2012-11-04 // 17:58:03

Jag är den anonyma ovanför, glömde skriva namn ;)

2012-11-04 // 17:58:59
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: