Gårdagens ridpass

igår så åkte jag somsagt till heden och red. Jag ska börja rida hos Elina Lundström lite då och då / när jag vill osv! superkul ♥
 
Ska skriva lite om ridpassen:
 
Dixie: red ut på honom tillsammans med Elina och Lamborgini. vi skrittade och travade till fiskodlingen och skrittade och travade tillbaka och vi pratade om allt möjligt under tiden också. dixie är en jätterolig ponny och rida, superfin! ♥
 
Pantau: han är en jättestor häst men lika snäll som han är stor, dvs jättesnäll. Kändes ju lite konstigt att byta från en C-ponny till en storhäst men det gick ändå ganska bra att rida. red i skritt, trav och galopp men började ju med lite travarbete i paddocken, serpentinbågar, volter och lite sånt. jag suger på att sitta ner i fattningarna på en sån stor häst, men det får man öva på. han  är ju väldigt utbildad så man behöver ju bara göra en liten halvhalt så gör han det han ska. galoppombyten och lite sånt, och galopp på spåret gjorde jag. pantau var verkligen jättefin och jag tyckte det var jättekul att rida han! ♥
 
en gammal bild på dixie!
/emilia

KOMMENTARER


Retard Riders- Martina http://retardriders.blogg.se

Härligt med två bra ridpass! :D

2012-09-28 // 11:55:45
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: