Pusssssssssssst

jag är så  grymmt trött ! Först ha sprungit i  skogen med Joel och oscar . vi gick typ 2 mil ... Men sedan så for jag till stallet och red poarna ! Det gick Ganska bra , Lorden var som en klocka ! Även fasst han har typ vilat i 2 dagar . Men bengt var superpigg och bara busade hela tiden , hihi han är glad i hatten den lille ♥ sedan packade och smörjde sadlarna och tränset , för i morgon är det MINIKLUBB !!! Imorgon ska han få träna tills kurien , han ska tävla en dressyr och en hoppning ,tror att det var 50 cm . Mn i alla fell sedan så åkte jag till brk för att umgås med några friends , sprang typ hur mycket som hällst ! Och nu , nu är jag död i benen , förstår inte hur jag ska orka rida ... *Pust*
 
Imorgon är det upp tidigt och fixa , så godnatt ! :)
// Amandaaaa
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: