ååååååå.....

sjuk idag igen .. Har iprincip inte sovit nå inatt .. KUL ! Sitter och pluggar fr fulla muggar, äter chokladbollar och hoppas på att man snart ska tillfiskna så man får röra på mig. Ikväll måste jag till stallet . Hur jag än mår , ska skotta hagarna och sedan ta en skritt tur på Lorden , annars kommer han spricka av överskotts energi.. Och sedan  är det ju bara att förlja hanns schema.
 
 
Jag har även bsluts ångest .. Det är Lokala tävlngar i råne och några veckor , man jag vet inte vilken ponny jag ska ta ? Eftersom vi bara har 2 plattser i transporten och Cornelia ska tävla Yoghurt där.  
Lorden eller benji ? det  är frågan..
 
Men det löster sig säker !
En söt bild på min Ninja bäbis ;) 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Om ni har råd med alla 3 finns det säkerligen någon du kan samåka med! ❤

Svar: åå ! juste :) har ni full transport ? ♥
None None

2013-04-27 // 14:50:56
Ellen

Åk till vännes med en av dem och råne med den andra. Vännes tävlingarna är jätte roliga. Den är inte stängd än för anmälan.

2013-05-04 // 00:50:16
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: