:)

Hejhej ! nu ska jag ta tag ORDENTLIGT i min bloggning. Men jag har inte haft tiden eller orken att göra nå inlägg . Men ju jävlar ;)
 
 
Min helg har varit super ! Det böjade med att jag for till emilia och sov där . Sedan på morgonen for vi till luleå och shopade lite saker. Mysigt ! Sedan vart det ett ridpass på Lorden som var helt ok . Hade även en supermysig kväll. Idag så åkte vi till hästarna , och ridbanan hade blivit super. Så då plockade jag och corran fram 2 hinder och bad mamma vara ridlärare. Lorden skulle ha vilodag , så då var det benji som fick ta och skutta lite. Jag tog ingen martingal bara för att testa. Och han gjorde yber fina språng. Han behöver den , men han trivs bättre utan . jaja .. Sedan så plockade vi lite saker vi inte andvänder till brk , för det var "köp-Byt-Sälj" . Vi vart några kronor rikare. Och även ett schabrak rikare. Ett Lila , SÅ SNYGGT ! Nu sakas bara lila jin stigbyglar....
 
Och nu , sitter jag  i min säng och chillar. Njuter av livet ! Imorgon är det skola ,inte lika roligt.
  
 
 
Men nu ska jag ta och plugga lite !!
 
// Amanda
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: