2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

japp, haha. Massa saker!

Hur har ditt 2013 varit?

Både bra & dåligt. men mest bra tror jag. Det dåligaste var väl att Amira åkte och att Safir åkte tillbaka hem.

Blev du kär i år?

Ja.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

2 Juni - amira åkte då. och hela början av augusti var bra för då blev saffe min foderponny.

Vad är din största framgång 2013?

Oj, ingen aning. Kanske att jag böt min inställning till skolan och gjorde allt bättre där. 

Bästa köpet?

Charles Owen Ayr8 och en sadel haha.

Vad spenderade du mest pengar på?

Hästarna.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

absolut. många saker!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Oj… everything - lifehouse påminner mig mycket om konfan så den är väl 2013 för mig.

Vem har du umgåtts med mest? 

Amanda tror jag.

Har du haft ett förhållande under 2013? 

Nej

Vart reste du under 2013?

Stockholm hehe

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

En egen ponny

Vad gjorde du på din födelsedag?

oj, det kommer jag inte ihåg!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja, att amira var kvar

Vem saknade du?

Amira hahaha

De bästa nya människorna du träffade? 

oj, massa från konfan!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

att jag ska tro på mig själv

/emilia


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: