Fjärde advent

Oj vad denna månad gått fort! För fyra hela veckor sedan var jag i Stockholm, för en vecka sedan fyllde jag femton, det kändes antingen som nyss eller som jättelänge sedan! 
Igår var det julshow på BRK, det var en riktigt stressig dag, men den var även riktigt lyckad! Spenderade hela dagen där och när jag kom hem for jag direkt till Pavve och pussade och red honom, en pigg och glad häst var det. Kom sedan hem, slog på ett avsnitt av solsidan och somnade, intressant va?
 
Idag har jag vaknat upp helt mör i kroppen, träningsvärk i armar och ledvärk.. Startade dagen med en cozy frukost i alla fall, och inte nog med det så är vädret på våran sida idag. Eftersom snön ligger kvar på backen så ska jag och bror fara ut med skotrarna om ett tag, fyyyfaaan så roligt! Annars har jag inga andra planer för dagen, annat än att se i kapp massa avsnitt av The Vampire Diaries. Om två dagar är det julafton!♥
 
oj så gammal bild..... Finaste Pavvan<3
 
/eveline
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: