JULLOV

Nu har jag äntligen klivit ut den första terminen i nian! Om vi ska göra en snabb utvärdering av hösten och höst/vintern som gått så måste jag säga att det varit väldigt stressigt. Inte skolmässigt men jag har haft jukt svårt att slappna av och stressat igenom allt annars har det varit en rätt så bra tid när jag tänker tillbaka och jag har hunnit gööra MYYYCKET under dagarna, skola, hem och stall för att sedan åka till Boden och till det andra stallet, och för att inte tala om tiden som tog så var det ca 3 timmar i respektive stall så då förstår ni nog stressmässigt. 
 
Annars dååå? Hade en galet rolig kväll igår, julfest på skolan med uppträdanden (som förövrigt min klass vann!!), dans och betygsutdelning, är rätt nöjd med mina betyg faktiskt. Kom sedan hem och såg Vampire Diaries tills jag somnade! 
 
Ärligt så har jag inte så mycket planer för detta lov, om det kommer snö blir det att köra massa skoter, och annars ska jag rida i massor! Vaad ska ni göra?? Nu drog jag en sådan där replik från 2010..
 
Idag har jag degat i sängen fram tills 10 och inte gjort någonting.. For sedan till stallet och var allmänt seg där också, mockade i den takten jag ville osv haha. Sen tog jag in Pavve och borstade och pysslade på huuur länge som helst, jag överdriver inte om jag säger att jag och Mimmi stod och borstad på Tjena Mannen och honom i en och halv timme och flätade å höll på. Supermysigt i alla fall♥. Har sen bakat en gigantisk kladdkaka till julshown tills imorgon, och har sedan nu på kvällen varit på BRK och fixat inför imorgon, lär bli grymt!
 
/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: