Mina julklappar

hej på er! Hur var eran julafton? min var supermysig! Min mormor och morfar, min farmor och min morbror kom och firade med mig och min familj hemma hos oss. 
 
Tänkte också visa mina julklappar. Inga hästgrejer iår då mina hästjulklappar köptes på SIHS. därför skulle jag inte få så mycket julklappar iår, sa min mamma, men ja... det blev en del ändå!
Mamma, pappa och min lillebror har varit i usa i 2 veckor (carlsbad och Las Vegas) och kom hem dagen innan jul. Så då hade dom köpt de allra flesta julklapparna där och det var ju jättebra för då var det precis det som jag ville ha! 
(instagrambild som inte alls har bra kvalla men ni ser ju iallafall!)
 
Detta fick jag:
- Nike free run 3 (någon speciell version som var gaaalet snygg!)
- Mjukisar från Hollister
- 2 tröjor från Abercrombie & Fitch, en grå och en rosa.
- Träningst-shirt från Nike (matchar med skorna)
- Tröja från Gina tricot. 
- 300 kr
- Presentkort på hööks på 300 kr
- Neccesär från Victorias secret.
- 3 bodylotions och 3 bodymist från Victorias secret, Pure Seduction, Love spell och Amber Romance.
- Parfym från Victorias secret, secret Charm.
 
Sedan fick jag ju grejer på SIHS också som också var julklappar:
- Charles Owen ayr8
- Ridstövlar från horze
 
Jag är jättenöjd över mina julklappar detta året! Förra julen var jag i USA så då fick jag bara 2 julklappar då jag köpte mycket där. :)
 
VAD FICK NI FÖR JULKLAPPAR?
/emilia

KOMMENTARER


aha, okej. tyckte julshowerna var riktigt bra iaf! stämningsfulla :)

2013-12-25 // 15:30:51
Hanne :)

God jul Emilia, Amanda och Evve! :D

2013-12-25 // 17:25:59

Åh Victoria Secret hihi <3 Saknar dig med gullis!

2013-12-27 // 03:04:51
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: