NU ÄR ALLT KLART!

Nu är flytten och allt helt klart, känns så bra! Så förhoppningsvis kommer jag kunna blogga normalt nu.
 
Vad händer idag då? Dan ska bara skrittas i skogen med syrran och Yoghurt. Han har gått ganska hårt senaste dagarna så nu ska han bara få mysa! Senare ska vi kanske fara till min jättebäbis Lorden och Mangnum med lite julkarra. Senare så ska vi även fara och tända ljus på Benjis grav.
 
Inte en sådan fullspeckad, bara glida runt tills vi ska fara- då jag redan fixat stallet klart :)
 
 
 
Finate Mangnum och jag i Kalix.
// Amanda
 
 

KOMMENTARER


Paulina Molander http://Molanders.blogg.se

Åh, lilla Magnum! Ni var så fina, ska du tävla honom något framöver?
Isåfall tycker jag att vi snackar ihop oss med Sara och vill tävla Div. 2 ;)

2013-12-29 // 19:16:39
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: