Såå bra helg!

Hej på er! I Fredags var det lucia, först lussa vi på skolan vilket var riiktigt varmt och snurrigt haha.. Sen lussade jag och några nior till på sjukhuset, inte lika varmt alls då vi varken hade lika många ljus eller var lika många i samma lokal, så roligt att komma och se vilken uppskattning dom hade att vi kom och lussade för dom och hur lyckliga dom blev. 
Efter det tog jag TVÅ sprutor varav en influensavaccin, ååh fyy spruträdda jag.. Men jag gjorde det, med hur lite ångest som helst, och det var läänge sen jag tog sprutor utan att bli illamående av ångest efteråt, och det var otroligt skönt. Var väl inte sådär jättepigg efter det, hade svinont i armen. For och handlade med mamma och när jag kom hem sen så for jag till stallet och fixade allt till Pavve och pussade på honom. På kvällen kom sen mina underbaraste brudar hem till mig eftersom jag fyllde år på lördagen, åt middag+massa gott, öppnade presenter, pratade, skrattade tills magen krampade och dansade just dance. Tack för att ni gjorde min fredag sååå mycket bättre!♥
 
På lördagen rätt så tidigt for jag, Mimmi & Charlotta till stallet. Hade Pavve och Pockan, och sen skulle Charlotta rida Tjena Mannen så vi fixade till alla tre och sen for jag ut på en tur på en pigg Pavve i nysnön, och sen for jag ut och red på Pockan med Charlotta och Tjena Mannen. Pockan var faktiskt relativt lugn, lite spänd emellan åt men hon höll sig i skinnet och skötte sig utan svårigheter, joggade hon lite lätt på volten och hon var riktigt mjuk och fin.♥ 
Stressade sen hem och snabbfixade mig, och sen kom några från släkten, fick massa fina presenter och fikade gjorde vi också. En höjdpunkt var ju att jag faktiskt blev moppeägare ;). For sen till pappa och somnade några timmar, sen på kvällen frågade Mimmi och jag ville åka till hon och sova så lite spontant drog jag mig dit och somnade framför en film. 
 
Idag har jag haft morgonjour med Mimmi på morgonen, såå mysigt ju. Sen åkte vi hem till hon och käkade frulle, såg på film och sov. Sen for vi till storheden där vi kollade runt lite på Hööks, djurmagazinet och granngården, fick hem lite godsaker till mina kaniner så dom lär ju älska mig haha. For sen till min gammelmormor som fyllt år och firade hon och sen åkte jag hem, har sett på julkalendern och ska nu ska jag se på solsidan innan jag börjar läsa The Hunger Games böckerna, ärligt talat så har jag aldrig längtat till att läsa en bok så mycket, alla säger att dom är så lik filmerna fast "djupare" haha, och eftersom jag älskar filmerna så måste jag ju älska böckerna också. Hoppas eran helg har varit bra!!
 
/eveline

KOMMENTARER


Mila

Grattis :)

2013-12-16 // 18:16:26
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: