Anmäld !

Nu är jag anmäld till årets första klubbis! Jag är värkligen supertaggad :) Jag brukar varken vara taggad eller nervös .... Men nu kör vi ! 
 
Det blir en Lc med lorden , och Ld+5 Lc med Benji , perfa! Hoppas som vanligt på det bästa .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jag kan även säga att jag har något på g , med jag säger inte mer än så , och ja , det andlar om bloggen, kommer bli superkul. Men mer säger jag inte. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
// Amanda

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: