Gårdagens hoppning

Igår hoppade jag amira i hoppgruppen som vanligt. det var riktigt roligt! Den nya sadeln var bra, det var enkelt att stå upp i lätt sits och den var ganska skön. den duger helt enkelt :)
vi gjorde en rolig övning, det var liksom småsmåsmå serpentinbågar över bommar längs långsidan och sedan hade vi 3 hinder på andra långsidan.
Amira var pigg igår, lite brunstig skulle jag tro haha. men hon var riktigt fin!
när vi hoppade så hoppade hon riktigt bra och jag fick verkligen till det, finaste tjejen <3
 
igår fick jag dendär känslan som jag inte känt på flera månader. känslan att vara 100 % nöjd över sin och ponnyns prestation. nu taggar vi den första lokala tävlingen för året, på BRK! licensen ska skickas in idag typ :)
 
mitt gulle <3
/emilia

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: