Gårdagens ridlektion

Benji vr den som fick följa till klubben och träna för Åse. Ibörjan så trotsade han omkring och bara lekte med mig, Antingen sprang han hela tiden , och när man sa att han inte fick springa då stannade han ! haha , buse ♥
 
Men efter ca 30 min när jag vart lite arg på han så gic det så braaa ! Han började jobba med bakbenen och ryggen och han vart väldigt smidig . vi travade över bommar som låg på volt , sedan rakt spår , sedan in på en volt med bommar igen. . Jag är supernöjd , det käns som att allt flyter på med mig och benji , jag hittar mer och mer knappar . Varje dag är en ny upplevelse , trots bäbin♥
Imorgon om jag mår bättre så ska jag rida lösgörande med han , Lorden ska galopperas av i skogen och sedan ska han oxå gå lösgörande. hela dagen är full av aktiviteter , tagga !!!
 
// Amanda

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: