godmorgon

hej allihopa! Förlåt att jag inte bloggade igår. Men jag kände att tiden inte riktigt fanns där .
 
Igår så kom ju Emilia och red med mig , först red vi ut på en superkulig uteritt , båda våra ponnyer var väldigt glada i hatten ;) Efter ha varit och fräst i skogen så gick vi ner till banan och red lite dressyr . Lorden gick som en klocka i alla gångarter . Emilia och benji passar som handen i hansken ! Det gick superbra för dom med ♥ 
 
Nu sitter jag här med oscar och kollar på massa saker , Melinda for just hem efter att dom har sovit här inatt. Vi har haft så rackarns kul ! Vi har haft maraton , pratat , och spårade vi lite lätt ;) Nä , men vi har haft superkul.
 
Snart ska jag och mamma fara till Luleå för att kolla hoppning . Taggga !!!!!!! ♥
 
// AManda

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: